I'm back

2008.12.15. 19:48

Szóval aranyosaim! Itt ez az új/régi blog. Akinek kell meghívó csak dobjon egy e-mailt a supakoki@gmail.com -ra. Ne legyen senki szégyenlős, mindenkinek küldök. Csak tudjátok kiknek nem... Szóval a dizájnt áttoltam az ezelőttisre, mert kezdett a szívemhez nőni... Tehát ha regeltek, lehet kommenteket dobni. Csak ezek a csúnya, szaggatott piros vonalak ne lennének.

A bejegyzés trackback címe:

https://supakokisupablog.blog.hu/api/trackback/id/tr76824835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ceva 2008.12.16. 20:43:16

nekem nagyon tetszik ez a sablon

Éndzsö 2008.12.17. 01:15:34

ezen a valaha volt buta nevemen,de én is csatlakoznék az előttem szólóhoz,hogy nagyon nem szép ez a sablon Dudus.

Éndzsö 2008.12.17. 01:16:18

mivel késő van,és rosszul olvastam,nem csatlakozom,hanem ellentmondok az előttem szólóval.
süti beállítások módosítása